The World's Best Detective. No one can ever escape Agent Xmoimoi. He's not one of the best, because he was supreme, his superiority is at the apogee, and greater than all the so-called best agents in the world... He was hidden in profound darkness, no one can ever trace his whereabouts, they can only communicate with him, only, and through this blog...
 

Tuesday, February 27, 2007

effort kaayo....

for the second time, mag report na naman sana ako sa econ. dev.. kaya lang ala pala kaming class.. okay sana kaya lang,, pasado 1 a.m nko natulog gabie kay namugas ko sa kong visual aid.. sa dihang,, wala man diay mi klac.. waahhhhhhh,,,,,,, kainis... huhuhuhu..... for the first time, gipamugasan nko akong report,, naunsyami pa jud!!!!... hm,mmmmpppp... (tama ba? naunsyami?) hehehehe...

ay tama diay,, familiar mo anang cartoon na "eto rangers"? basta elementary pako ana sa una,, ang story ana kay ginasave nila ang mga cartoon characters ghapon para dili mapahamak.... ginatry nila nga dili mausab ang story... pareha sa peter pan, snow white, cindirella, red riding hood...and etc... basta ang mga characters pod ani kay cla powel, dilakaw, minchie, drago? basta kadtong dragon,, unya naay rabbit, dog, at marami pang iba.. kalaban nila si shao kaula.. isa po xang pusa.. mabait naman talaga si shao kaula kaya lang gi brainwash atong master nya.. kaya naging kalaban ... hehehe.. wala lang kasi akong magawa kaya kung anu-anong pinag sasabi ko... weweeeeeeeeee..... hehehehe... am,, gud news pala kasi,, hindi natuloy exam namin sa ARA... hindi pa kasi ako nakapag review... waaaaaaa,,,, ..... hehehe.. tnx sa pagbasa sa walang kwentang message ko.... aaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvv....=)

3 Comments:

Blogger Jehzeel Laurente said...

test comment.. yan ok na blog mo.. welcome ulit to the blogsphere!! :) visit ka ng ibang blogs tapos iwan ka ng message sa shoutbox nila para ma visit din nila u... :)

February 27, 2007 at 7:10 PM  
Blogger moimoi said...

ahh.. tnx sa payo.. hekhek... mmmm

February 27, 2007 at 9:51 PM  
Blogger LEMS said...

ganahn pod ko ana...ngita gani ko pixana....lako kita...add me frnster...jejeje\
dark_metamorphosis18@yahoo.com

March 19, 2007 at 5:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home